KAKJAGARE

Hinner inte skriva nåt långt och avancerat det får bli i helgen, har otroligt mycket att göra nu för tiden!

Var bara tvungen om att skriva om vad jag såg idag. Vi åkte till Tesco för att handla grönsaker och så strosar jag runt och ser den fetaste kvinnan på hela affären. För det första har jag alltid undrat varför man måste klä ner sig så otroligt mycket när man är vrål fet, hate me or love me for saying this men jag tycker bara att det är osmakligt. Vilket fall som helst det var inte det jag skulle berätta. När jag gick förbi tjejen så har hon en stor pösig t-shirt som det står med stor text I'M SHY och under I'M SHY så stog det BUT I HAVE A BIG DICK!!! HAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA!!! Jag trodde att jag skulle dö och höll på att skämmas ihjäl när jag (Peter var vid grönsakerna) gick förbi henne och läste but i have a BIG DICK på hennes tröja. Varför jo för att Sara börja AS SKRATTA så klart, men hur kan man inte det. Hela familjen kollade på mig som om jag var en alien som om det var jag som hade en kuk t-shirt! Jag trodde faktiskt att alla människor med vissa undantag visste vad dick betyder, hon lär ju inte trott att det var ett namn, eller? Och hon måste ju iallafall ha vetat vad I betyder på engelska vilket sammanfattar att en kvinna sätter inte på sig en t-shirt som orden I och Dick står i en och samma mening, det borde vara en oskriven regel över hela världen. Det var ju för fan inte RYSK text på tröjan det var Engelsk och Thai har i många år lärt sig Engelska i skolan. Jag undrar bara ifall hela hennes familj på 7 personer som var med henne inte heller förstod vad I HAVE A BIG DICK betyder, jisses nån måste ju ha vetat. Jag var iallafall sååååå nära på att gå fram och förklara på Thai vad det betyder för det hade jag kunnat förklara ordagrant! Snusk ord på Thai är min specialitet. Jag har hittat dom ultimata byxorna som hon också skulle kunna ha på sig. Hon kanske skulle tro att det var en bild på eiffeltornet eller nåt man vet ju aldrig!




Nog om det. Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag! Sorry att det inte blir så mycket inlägg måste jobba som fan nu... Ni vill väl inte att jag ska få sparken och komma hem till er heller?! ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0