JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV!!!

FITT HOR KUKHÅÅÅÅÅÅL! KUKEN I RÖÖÖÖVEEEEN!! Jag blir så himla trött på att jag alltid ska göra allt i sista sekunden, måste bli ändring på det nu!
Nu missade jag gratis visat i Laos för att jag inte kollade upp datumet när dom slutade med gratis. Det slutade den 4:e och nu missade vi 2 månader gratis. Irriterande! Skitsamma efter regn kommer solsken det positiva med det hela är att vi får dubble entry och slipper åka till laos och spendera natten om 2 månader vi behöver bara ta oss över gränsen vilket bidrar till att vi kan jobba en extra dag. Så nu har jag fått ut mina agressioner och nu ska jag ta en cigg på balkongen... Vänta nu sa jag cigg jag har väl slutat röka... Eller?! Sanningen ska fram jag har slarvat i 3 dagar för att det fanns cigaretter hemma och för att jag vill att dude och jag ska sluta samtidigt. Så imorgon är en annan dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0