I GOT MORE LADIES THAN JAY-Z GOT MERCEDES



Kvällen avslutades med att vi krossade budgeten och gick och la oss med gott samvete. Hade kryp i benen kunde inte somna, kollade på vänner blev ännu piggare försökte somna igen lyckades inte. Kollade på vänner igen somnade tillslut. Drömde att jag var brudtärna på min lillasysters bröllop. Jag hade en rosa fin klänning och hon var bara vackraste systern i världen. Nu förväntar jag mig att jag SKA vara tärna på min systers bröllop, för hon kommer få vara det på mitt. Haha!
Pratade med mitt hjärta också som har bränt ryggen, stackars lilla blekfisen haha! Saknar!!!

Idag kom det ett rosa litet kvitens kort till posten. Jag var helt säker på att det var min bästa Majas sluta röka bok som hon har skickat till mig. Jag stog helt ivrig på posten och allt dom gav mig var ett jävla kuvert med massa Thaibokstäver från telefon bolaget. Mäkta besviken vart jag! Jag kom altså försent till jobbet för att få ett brev med massa text som jag inte fattar ett jota av. Sega posten!

Nu jobbar vi och det kommer förmodligen inte komma så många blogg inlägg nu framöver för det ser ut som att det är nån lina som har gått av eller nåt mellan Europa och Thailand. Jag kan inte komma in på några Svenska sidor enbart Facebook, Hotmail och Google funkar typ. Nu kom jag in på tur. Det verkar som att alla internet bolag har samma problem. Vi har haft det i en vecka nu. Som tur är så funkar ett av våra internet bättre än det andra så det går iaf att jobba fullt ut för en person.

Nu ska jag jobba på så mina mål kan klaras i tid!

WE ROCK YOU ROCK
PUSS&SKÅL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0