GO WITH THE FLOW

Idag gick vi upp typ 9 och gick ut och gick 2,5 km med Pompeliten, efter det åkte vi hem och duschade och käkade några mackor och begav oss sen till Udon Plaza. In på Sports World och letade jogging skor. Jag hittade ett par gråa med rosa ränder som var jätte sköna och fina Adidas, så lustigt eftersom jag sa igår kväll att jag absolut inte skulle köpa Adidas. Jag känner mig iaf som en fjäder när jag springer i dom så det är helt underbart. Peter hittade också ett par som han tyckte var perfekta och det visade sig sen att det var samma modell fast vita och blåa, vi såg inte det först. På köpet fick vi en Yoga matta. Köpte 3 par strumpor i var också mina är gråa och Peters vita Reebook dom ska tydligen vara bra och det var dom också jag var ute på lunchen och kuta 2,5 km kunde inte hålla mig, det var magiskt! Nu känns Marathon på riktigt och jag ska kliva över lik för att komma över den där mål linjen i tid! Nu ska jag jobba vidare har gått sjukt bra nu i 3 dagar tror det har med all träning och att jag har slutat röka känner mig så duktig snart 3 veckor sen jag rökte! Köpte gym kort igår också på Roi Suk Joe som äger gymmet gav oss nyckel så vi kan komma exakt när vi vill så skönt. 100 kr för 30 gångers klippkort.

Finaste Fröken Rosa jag har amorterat 10 000 kr denna månad där med 8500 BABY inlägget! Förresten så saknar jag dig och skicka ditt nummer på FB så jag kan ringa dig nån dag så jag får höra din ljuva stämma!

Längtar till September när min kärlek kommer hit, kryssar dagarna är så lycklig!

Kameran fungerar fortfarande inte tänkte om ni trodde att det var jag som har tagit alla naken bilder på Rihanna, det var inte jag det var hon själv och Chris Brown läckte ut dom, vilken tööönt han är! Så skulle jag aaaldrig göra mot min partner! Lägre än Glocalnet!


Det är min tur nu vinden har vänt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0