ÄNTLIGEN HAR JAG MIN ROSA KAMERA

Nu har jag fått tillbaka den, min fina fina kamera och jag har aldrig vart gladare över att se den. Mycket har tydligen hänt i shopping väg och nu är det köpstopp som gäller. Inom kort kommer Laos och Carabao ligga högt på listan. Om ca 2 veckor kommer vi åka och förnya vårt visum i Laos och spendera natten i den Franska koloniens land. Med hem kommer vi komma med 2 nya månader gratis en massa billig sprit och röd tjut ser faktiskt lite fram emot det denna gång. I förrgår köpte vi TOP NOTCH biljetter till Carabao. Vi såg dom senast på en stor konsert i vintras men nu kommer mina favoriter till Yellow bird och vi har bord längst fram vid Scenen framför stjärnorna, jag är sååå lycklig! På bordet kommer en fin malt Whiskey och en massa groggvirke stå och vänta på oss och Min bästa Sophon och Joy ska med också och Peter såklart.
20:e det är då det händer. Här kommer en herrans massa foton på det jag och Petta har köpt. Orkar ni? Jag gör det iaf...


Mycket kan hända på en vecka i Saras liv...

Lite närmre titt

Peters skjortor och hood och min favorit klänning.

Lite skjorts

My MAGIC shoes & socks

Underlägg och chopsticks från INDEX LIVINGMALL

Min fina Weekend Bag som jag köpte idag.

Jag behöver verkligen komma upp tidigare på mornarna detta är ett fynd!

P's Converse

Mina fina Tishor

Peters superfina tisha

Peters nya Rugby tröja

Peters tisha och kallipper

Mina fina linnen som jag köpte idag.

Jag vill ocksååå haaa en ljus melerad hood :( Fett avis!

Men det är lugnt för jag fick det här vackra underverket. :)

Den satt perfekt!

Den också 2 för 1 ibland bara älskar jag rabatter!

Dudes shorts

Min sovkamrat varje natt "hjärtat" :D


Aah jag är så glad att jag har fått kameran tillbaka nu kan jag fota och filma ALLT igen!
Ikväll blir det mkt sömn och imorgon bitti löpning och förhoppningsvis lite gym. Gick 3 km med P & P idag runt Nong Prajak en underbar kväll, svalt och skönt efter lite regn. Ikväll önskar jag mig lite Monsun regn tills jag somnar och en sval morgon dag, kan jag få det?? Hoppas. Ni får kommentera mer också blir så glad på morgonen när jag vaknar av era små tankar, det gör min dag! Nu ska vi laga lite mat. När mitt youtube klipp har laddat klart lägger jag in det ikväll!

Puss och Puss!

Kommentarer
Postat av: helena

åå va fina grejjer!! jag bara älskar din väska!!!och din nya klänning! vad kostar detta? kanske man ska försöka få dig att köpa å så får du pengar..iof kommer du ju hem om 1 GALET ÅR, crazy girl..hmm glad att du e tillbaks på blogen igen:D<3

2009-06-08 @ 15:44:03
Postat av: M

Hur otippat är det att du har köpt exakt lika skor som jag har att springa i?! =) Löööv klänningen och linnena och väskan! Och Peters superfina tisha! Och boken är på väg... Stor Kram

2009-06-09 @ 08:48:39
URL: http://malisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0