BOYSEN!

Tänkte lägga upp lite bilder från konserten med Carabao. Hela kvällen var helt magisk och det var helt klart boysen som gjorde den det. Carabao var grymma men sångaren såg inte så entusiastisk som jag trodde att han skulle vara. Kvällen började med lite fördrink med Peter. Sen runt 22 snåret kom Tong, Sophon och Joy. Boysen var inte helt nyktra när dom kom dom var väldigt spexiga. Dom var här ett litet tag så åkte vi i ös regnet till Charoen Hotel och till deras jätte fina restaurang som vi inte ens visste fanns. Den var verkligen jätte mysig med en liten sjö som var upplyst med massa fina lampor. Det blir alltid bäst när Sophon beställer in mat så han fick förtroendet denna dag också. Maten var delicious och det var nån slags banan skals sallad som var utsökt men jag hade aldrig beställt in den själv, det är det som är så kul när Sophon beställer för då kommer det alltid in mat som man aldrig skulle beställa in själv och det är super gott! På det kom det in en Geng keow wan (grön curry soppa med kyckling) samt en Yum vounsen med skaldjur. Vi satt där ett tag och sippra lite Johnny Walker Red Label och sen var det dags att gå in på Yellow Bird och se Carabao.

Bästa Boysen på restaurangen

Jag och Sophon Love!

Dom gayar sig med varann!

Stämningen var på topp och vid vårt bord längst fram vid scenen stog en fin Whiskey och väntade på sina vackra ägare. Vi dansade och sjöng och förmodligen var det vi som drog igång hela stället för det stog still innan vi kom. Konferenciererna kom in och försökte få igång folket som stog still och det vart dans tävling. Tong vart inte uttagen men jag lyfte upp och puttade upp honom på scenen så han fick vara med iaf. Som jag förutsåg innan jag puttade upp honom var att han skulle vinna. Med en sexig magdans och min högra hand rivandes från hans bringa ner till hans mage. Piece of cake. Vi vann en liter Whiskey av finare sort och Tong var så nöjd och glad och kramade och pussade på flaskan hela kvällen.

Tong längst till vänster laddar för att vinna!

Konserten drog igång jag ska också tillägga att vakten inte var särskillt nöjd med mig för jag trodde att jag var vakt och sa till alla att dom visst fick fotografera fast vakten sa NEJ han va ganska pissed men jag fotade och filmade iaf till min kamera dog. Man ser på filmen som kommer nedan att han är inte så glad och kommer fram och pratar på Thai med Sophon. I detta fall passade det jätte bra att spela Svensk dum tjej som inte förstod Engelska ELLER Thai. Ooh AJ SAH SPEAK SAWIDISH ONLÖ, NO UNDERSA TAND. Höhöhöh! Blond, ja men det har sina fördelar också, kom till mitt blonda lag och bli av med era problem. Jag ska omvända världen till Blonda. Erövring kommer inom kort!


Riggar

Lead singer

Aet Carabao

Made in Thailand

JAG REKOMENDERAR ATT NI SÄNKER LJUDET PÅ FILMEN!!!


/>


Vi träffade också Jeff och Peter som var jätte glada att se oss. Kvällen var fantastisk och avslutades med att Peter Joy och Sophon sov i sovrummet i samma säng och jag kröp ner med dom också så 4 personer hög mysfaktor och hög trängselfaktor på den. Tong ville åka hem och la sig i soffan men ramlade ner så han satt i en väldigt konstig ställning och måste nog ha haft lite ont i kroppen när han vaknade. Oh sist men inte minst Pompe fick ligga också och han har nu gjort sin flicka på smällen misstänker vi. Mini Pompes är på väg, om dom inte blir prickiga som grannhunden spänningen lyder verkligen. Vi har märkt att flickvännen är lite slampig av sig inte allt så monogam som en svärmorsdröm bör va.

Ikväll ska vi på konsert igen ett lite yngre band som är galet populära här kommer spela på ett av våra favvo ställen Climax. Är inte orolig över bord för vakterna AVGUDAR oss. Nologo heter dom, kommer bli sjukt kul. Grädden på moset enligt Climax är att Leo Sexy Girls ska go-go dansa. Dom har gjort reklam för det i flera dagar. Återkommer med mer bilder och skrift om det senare.

Hoppas ni blir lite glada över det här inlägget iaf det har tagit över en timme för mig och tid är som ni alla vet pengar.
Fatta vad jag gör för er mina underbara läsare! Hihihi!

PUSS PUSS PUSS FRÅN ETT GLATT UDONTHANI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0