GULDFISKEN!

Tänkte att jag kanske skulle börja blogga lite igen. Tycker att det känns så tråkigt att blogga från Sverige, tittar jag tillbaka så är det ju så himla kul att se vad jag har gjort + att ni läser ju vart jag än är. Inga bilder glömde min laddare i Thailand, SURT!
Men Peter är kvar så han kanske kan skicka den till mig.

Det blir lite stressegi när man kommer hem och man ska träffa alla. Det första jag gjorde var att träffa Jessica. Dagen efter det träffade jag Mormor mitt lilla hjärtegull. Träffade också Min lillasyster och lillebror och vi gick ut och galejade lite. Jätte trevligt! Dagen efter det träffade jag Zozo och gabbi och Helene på kvällen. Sen har jag hunnit med Mamma, Maria och Jeanette. I Måndags hade vi lite grillfest här ute på landet. Jätte mysigt och gott.

Ikväll ska jag in till stan en sväng och träffa Maja och vår pakt ska starta. Känner mig lite hängig men det kommer bli så himla kul! 100 år sen vi sågs. Imorgon bär det av ut till Blidö och mys i skärgården. Kommer bli så himla mysigt. Jag längtar! På Fredag har jag inget planerat men jag tror att det blir lugn och ro för jag känner att jag skulle behöva det efter allt farande och flängande. På Lördag har min underbara Pappa bokat mig så då bär det av till Värmdö för massa Pappa mys och bortskämdhet. Pappa bäddar fortfarande min säng och gör frukost till mig varje morgon jag är där, ja jag vet jag är helt sjukt bortskämd! På söndag var det nåt jag skulle göra men jag har glömt bort det, jag måste verkligen köpa en kalender jag är som en freakin guldfisk!

Kärlek till er alla!
PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0