INDIEN

Bara för att det är Fredag och ni är så underbara så ska jag lägga in en massa bilder från när Jag Peter och Björn var i Indien i Goaste Goa för en herrans massa år sen. I alla fall 3 år sen när jag var lite yngre och lite dummare.




















































Jag fick ett skratt anfall i Goa av någon konstig anledning och jag kan inte hålla mig för skratt när jag hör mig själv.
Tänkte dela med mig av det till er. Hahahahahah! Ni får ursäkta att jag är brutalt ful och äcklig på videon.





Ha en underbar Fredag mina älsklingar. Min Fredag kunde inte ha börjat värre jag fick stå i en telefon automat och skälla på huvud chefen för regionen på vårt internet bolag. Internet krånglade idag och det har jag verkligen inte råd med har mycket att ta igen. Som tur var så var jag helt bäst när det verkligen gällde i morse när internet var igång till och från så jag har lyckats rädda dagen bra. Nu blir det kao pat tuna stekt ris med tonfisk. Mr chef står nere och lagar det!

PUSS PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, nej jag är inte alls avundsjuk... hoppas du mår fint hjärtis

2009-07-03 @ 13:38:47
URL: http://oohbollocks.blogspot.com
Postat av: chulleeeeeeeee

vilka härliga bilder pi sara bara :)

2009-07-03 @ 14:00:23
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0