HUGO

Hugo är världens sötaste grabb. Han har dom vackraste ögonen och jag är så himla stolt över Jenny & Jocke! Nu vill jag också ha en bebis, har fått värsta tankarna hela tiden och går och kollar på barnkläder och sånt inte alls likt mig. Jag har trott att det är PMS och min storasyster säger att hon också gjorde det när hon var runt 27. Men gud det här är jobbigt, alla bara skaffar barn och har sig och här sitter jag med det oseriösaste livet i världen. Jag har ingen volvo (jag har inte ens ett körkort, som tur är spelar det ingen roll i Thailand om man är blond tjej) jag har inget rött hus med vita knutar, jag har en studiolägenhet mitt i city så långt ifrån rött hus man kan komma, jag har en hund som typ tar hand om sig själv ingen bindande vovve med andra ord. Gud vad jag klagar och är kinkig nu. Det var meningen att det här skulle bli värsta elogen till Jenny och en hyllning till att lilla Hugo föddes nyligen men nu blev det bara om mig. Nu slutar jag, men det är min blogg så jag bestämmer ändå! Usch börjar jag bli vuxen? tänker på bröllop och bebisar nej nu slutar jag och tänker på sprit och rock n roll! Grattis Jenny och Jocke till världens finaste lill kille! Han är den vackraste pojk bebisen jag har sett! Ni kommer bli underbara föräldrar det vet jag och jag är låtsas moster nu också wooohooooo! Längtar tills jag får se honom om ett år typ! Jag lånade dom här 2 bilderna från en blogg hoppas det inte blir sura miner!


Jag är så lycklig, han är så vacker!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0