BILDREGN

Här kommer lite bilder. Va inne på Therese blogg och den kommer jag definitivt följa nu av många olika anledningar :D
Hon har iaf massa bilder och jag som älskar bilder, tyckte om den massa! Så nu blir det mer bilder åt folket!
Idag lagade vi punkat på moppen, vi var och käkade as god mat på Me-Ja. Och sen var det bara till att börja jobba och det har gått ganska bra faktiskt. Gårdagen vart för mkt internet och för lite koncentration inget mer sånt nu! Men vi lyckades iaf komma en bit på vägen. Så här kommer som sagt lite bilder. Snart fyller min syster år också Whiiiii!


Jag och Peter innan helgens bravader. Somliga kallar oss skönheten och Odjuret!
Ni avgör vem som är vem. Hahaha!

Peter va bakfull och försökte bli vackrare genom en "Beauty Drink" Med Kollagen.

Vi hitta ett tempel när vi letade efter försvunna moppen. Vackert!

Min nya garderob

Punka på moppen, den är tung att dra kan jag lova. Man får muskler!

Så lagade dom moppen 30 Baht = 6 kr!

Dom lägger nya kloaker

Wonton med räkfyllning. Hann inte fota den andra maten det sa bara slurp!

Moi utanför Me-Ja

Hunk på Dunk

Me-Ja

Jag igen, otippat.

Sist men inte minst JOBB!

Så nu har ni fått lite av min dag. Nu blir det Banan Shake och Vänner och vila i en timme!

PUSS&SKÅL GOTT FOLK!


Kommentarer
Postat av: Juicy

SARA så fin du var på bilderna!

2009-07-13 @ 14:34:51
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Juicy

HAHA fyfan, den saknar man INTE

2009-07-13 @ 14:35:24
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0