V.I.P

Kan du haja.

I Lördags ungefär precis när vi hade förberett allt med jobbet och skulle börja sätta igång, ringer Sophon oss och säger kom till Udonthani Technical College Pronto. Vi tog som vanligt lite extra tid på oss för jag anade att det var fest på gång, det luktade fest helt enkelt. Jag plattade håret och gjorde mig fin fin, Peter var också fin.

Sophon kom och hämtade oss och körde oss till Technical College och där satt typ 40 personer och drack Johnnie Walker Red Label och långbordet var dukat fullt med mat. Vi satte oss och pratade med en massa högt uppsatta lärare. En trevlig kille hette Peter som min Peter det tyckte han var festligt ganska lätt road haha. Vi drack lite pratade och minglade på festen och vi trodde att det var själva festen men det fick vi snart reda på att det inte var.

Festen skulle vara i Nong Prajak Park och dom hade spärrat av halva parken för VIP inbjudna. Jag och Peter vart väldigt stolta över att vi var dom ända 2 "faranger" utlänningar som var inbjudna. 1000 Thailändare högt uppsatta människor från Udonthani samt VD:ar från Bangkok satt och sipprade i sig sina Black Labels vid dom fina borden.

Det var inte billigt heller 3000 Baht kostade det per person (750 kr) och vi vart bjudna gratis, VIP BABY! Dom hade band som spelade 7 rätters meny men snacks och gratis Whiskey. Sjukt trevliga människor, Thailands eller en del av Thailands socitet. Efter festen hölls på Tawandaeng och sen bar det hemmåt. Trevligaste kvällen på så otroligt länge. Tror att jag blev fotad med typ 50 Thailändare med deras egna kameror och olika tidningar/Hemsidors kameror. Kände mig som värsta Hollywood stjärnan.

UNDERBAR KVÄLL!

DUM SOM JAG VAR SÅ GLÖMDE JAG MIN KAMERA!!
Sååå jävla dum man kan va ibland! Ångest till tusen för det här va fan den coolaste festen jag har varit på!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0