VÄRMEN ÄR TILLBAKA

Thank god asså, jesus va kallt det har varit en period nu men nu är det efterlängtade värmen tillbaka, ÄNTLIGEN!
Gick upp imorse tog min morgon cigarett och en kopp kaffe på balkongen. Hämtade Pompe åkte till Nong Boa Lake och tog en 6 kilometers promenad i solen, värsta bondbrännan fixade jag på köpet mindre kul haha. Så mysig kines musik som dom spelade det ligger ett gamalt kinesiskt tempel vid sjön jääätte fint och kineserna höll på förfullt att förbereda för det kinesiska nyåret som är snart, hur mysigt som hellst. Tror dom kommer ha värsta festen där med gratis mat och dryck på deras nyårsafton, då ska vi åka dit och äta gott och andas in den underbaar atmosfären.

Åkte hem och gjorde mat, otroligt gott. Jag gjorde röd curry med kokosmjölk massa massa grönsaker och fläsk filé. Gud så gott det var, till lunch vet jag inte riktigt vad det blir men det lutar åt nudlar så att jag kan kolla på ett avsnitt av Sopranos.

Juste, lägenheten är uthyrd nu så himla skönt. Pappa skrev på kontraktet med hyresgästen igår och jag är jätte nöjd med vem som kommer hyra den, han jobbar tydligen på försvarsmakten så det kommer nog vara ordning och reda hemma.

Fönstrena till lägenheten är utbytta också efter branden och enligt mamma så var dom extremt snygga. Panorama förster ut mot Drottninggatan som tidigare fast ÄNNU STÖRRE!  Man öppnar förstrena så man kan öppna hela fönstret och det är typ sliding windows med nycklar låter hur grymt som hellst. Pappa ska ta kort i slutet av månaden, ska sätta in dom då så får ni se.

Nu ska jag fortsätta jobba!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0