THAILAND

Nu är det spikat, vi kommer hyra ut vår lägenhet till September och stannar i detta underbara land ett helt år. Känns lite konstigt har aldrig vart borta så länge från Sverige eller Mamma men det kommer nog bli bra.

Igår var vi på en lång promenad i stan riktigt sjysst. Sen jobbade vi lite och kollade klart på 2:a säsongen av Sopranos. X cashade in och alla problem löste sig och nu har jag bara ljus framför mig, känns helt sjukt skönt vilken befrielse!

Nu ska jag laga massaman med rättika sen ska jag jobba som aldrig förr.

Vill bara säga tack till min underbara Mamma & Pappa som ställer upp i vått och torrt utan er skulle jag inte leva!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0