Prison Break

Säsong 2 har vi börjat kolla på nu ååå jag vill också ha sån spänning i mitt liv. Skulle ju va hur kul som hellst att vara jagad, okej kanske inte i längden men kommer ni ihåg det dära programet som gick på tv för ett par år sen " På Rymmen" ååå där hade jag velat vart med så himla myket. Fatta va kul å att få pengar för att rymma och vara jagad. Sen att man inte har lika smart hjärna som Michael Scofield det är ju en annan sak.

Vi har kommit underfund med att vi bara kan ställa ut våra vattendunkar med 12 baht på locket så kommer vattenmannen och byter det så nu kommer vi ALLTID ha vatten hemma jiiipiiie! Så jävla skönt att slippa åka och köpa vatten och att nu inte missa vattenmannen varje dag!

Jag är LAT och ja, jag vill ha allt på ett silver FAT! oj så rimmig man kan va...

Nu jobbas det för fullt och fixas och trixas, imorgon är det fullspäckat med jobb!

Puss Skriver säkert mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0