Uppdatering

Sorry att det har tagit sån tid. Har helt enkelt hänt en hel del och jag har inte orkat uppdatera. Konserten var helt toppen sjukt lyckad kväll. Kommer lite bilder sen inte just nu för jag ska börja jobba nu. Skriver mer om konserten senare också. Dagen efter var lugna pucken sen var det alla hjärtans dag middag hos Anders också sen en sväng till Laos och förnya visat.

Alla hjärtans dag middagen var lyckad och jätte mysig, vi satt i anders trädgård och Mc en bbq kedja kom och levererade en grill massa kött och grönsaker sen grillade vi och drack lite whiskey hela kvällen för att avsluta den med en utgång på Yellow Bird och D2.

Idag har vi tagit en lång city walk och fixade ett nytt bredband, vi ska ha 2 för att effektivisera vår försäljning. I vanliga fall brukar inte "falanger" få teckna något i detta konstiga land, men efter att jag tog ett snack med chefen och han sa NEJ påtagliga gånger så fick jag tillslut igenom min vilja. Helt sjukt han sa nej, men sen tog tjejen som jobbade där kopia på mitt pass och poff så hade jag en ny telefon och ett nytt bredband på gång, kändes som att nåt var fel för så där lätt brukar det inte gå i vanliga fall. Men lyckliga gick vi därifrån till Comlexet och kollade på vad Peter önskar sig i födelsedags present. Vi hittade massa böcker som är intressanta, jag vet redan vilken jag ska köpa till honom men det tänker jag inte skriva här för jag vet att han är en trogen läsare... Jag tror iaf att han kommer bli glad på hans födelsedag om man säger så.

Jag har typ en grov PMS period nu  och tänker sjukt djupa tankar, pratade med mamma igår och det brukar hjälpa. Pratade också med Stora syster förra veckan och det hjälpte också en hel del. Saknar mamma jätte mycket ibland vill jag bara att hon ska komma och krama mig och klia mig på ryggen så som bara mamma kan göra, men icke jag får vänta i ett halvår till.

Nu ska jag jobba kommer skriva mer inom kort och det kommer in foton från konserten också.

CIAO GUAPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0