Stupid is stupid does

Fan vill bara få igång alla mina projekt så att dom börjar rulla, lite mkt att tänka på då kanske. Jag vill få igång min webb butik som jag tro kommer gå tok bra, vill få igång insamlingen så att barnen får nya skolböcker, samt att jag vill få igång min restaurang guide så att det kommer in bra tips till folk som inte vill äta samma tråkiga mat var eviga dag.

Har kommit på att det krävs ganska mkt för att klara alla dom här sakerna speciellt med tanke på att man har ett jobb att sköta samtidigt. Men en dag ska jag fixa det, det krävs typ en stabil ekonomi för att göra allt också och det kommer nog ta minst ett år innan allt rullar och alla mina andra mål är avklarade.

Jag är ju så jävla ivrig så jag kan ju typ inte vänta vill ju göra allt på en gång, exakt som när jag var ett litet barn. När Pappa och vi var på Leksands sommarland skulle jag va överallt och göra allt samtidigt. Jag skulle typ åka 3 ruschkanor och klättra i klätterställningen samtidigt. Så känner jag mig nu igen, som ett litet barn som inte får som den vill. Jag vill jag vill jag vill!

Jag som redan har planerat allt i detalj hur allt ska se ut och allt. Och restaurang guiden är redan färdig designad det gäller bara att ta kort på alla restauranger och prova att äta på dom. Har redan 60 restauranger som jag kan recencera men det har ändå lagts lite på is, dags att ta tag i det bara.

Imorgon ska jag göra ett nytt försök att åka hem till Bengt lite tidigare den här gången, sen ska jag gå 3 varv runt sjön i värmen med Pompe & Petta. Sen ska jag nog kolla marknaden efter fler klänningar dom har ju så fina skapelser. Kanske åka till Nong Prajak och läsa en bok. Har börjat läsa en bok som heter flykten, lite seg men helt ok.

Ska nog kolla en film nu sen sussa.

Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0