Sönday

Idag vaknade jag typ 13:00, sent som tusan kan bero på att jag somnade så in i bombens sent igår eller sen somnade typ 7 imorse. Jobbigt. Hur som helst så åkte vi till Nong Bua Lake och tog en 4 km promenad med Pompe, han badade och sprang runt jäte lycklig, jag joggade typ 500 m har ju inte det bästa flåstet, det kan man absolut inte påstå, får nästan ångest när jag tänker på hur jag låter efter 500 m, dags att sluta röka kanske?! Tåls som sagt att tänka på!

Efter promenaden så åkte vi hem och satte igång och tvättade motobaien. (Moppen) den såg typ röd brun ut men när vi tvättat den lite så kom vi på att dens egentliga färg var gul. Den vart så ren och fin och fälgarnaglänste så fint. Sen gick vi in och lagade mat, idag provade vi på att laga Yam vounsen gai. (Stark Glasnudel sallad med kyckling) Det smakade inte exakt som dom yamarna jag har ätit men det va jätte gott. Sen var det bara till att duscha och sätta igång att jobba.

Å här sitter jag nu, det känns jätte bra idag och det kommer bara gå bättre och bättre så känns det.

Längtar till på Torsdag när vi ska på Konserten åhååhååå va kul!

Imorgon ska vi kolla om Leonardo Di Caprio & Cate Winslet nya film går på bio, beroende på om filmen går med engelskt eller thailänskt tal. Skulle va kul att gå på bio det va himla längesen. Så himla kallt bara dom drar typ på ac:n så det nästan blir minusgrader känns det som. Burrrrr!

Ska kolla på Body of lies ikväll efter jobbet, jobbar till 24:00 ikväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0