Sara's Foundation

Jag ska starta en liten insamling till en jätt fattig skola här i Isaan. Skolan ligger i Nong Wua So provinsen i en liten by som heter Ban Kog nong saeng. Under sommartid får barnen sitta i 45 gradig värme utan aircondition i klassrummen, deras material för böcker, pennor och andra föremål som man kan ta för givet att ett barn ska ha i dens skolvardag är det total brist på och många familjer har inte råd att köpa dessa föremål. Varenda krona jag kan samla in kommer att gå direkt till dessa barn alltså inte till lärarna eller någon annan organisation, Jag kommer personligen att inköpa böcker, pennor block allt material till barnen så att det går direkt utan mellan händer.

Peters pappa skänkte pengar till dom för några år sedan, han köpte en hel lastbil full med saker, tror han skänkte 4000 baht. Barnen vart lyriska och fick otrolig andvändning av dom 800 kr han skänkte. Jag tänkte försöka skänka mer än detta genom min egen samt er hjälp. Om det är någon mer än jag själv som vill hjälpa till så hör mer än gärna av er till mig så får ni mitt konto nummer samt att ni kommer få kort, diplom och kvitto utav mig skickat till er.

Så här kommer mitt upplägg se ut.

Brons -  50 Kr eller mindre.

Silver -  100 Kr

Guld -  500 Kr eller mer.

Alla som bidrar kommer givetvis få kort från cermonin, diplom samt kvitto från mig.

Gör dagens gärning skänk en slant till dessa barn.

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: helena

2009-02-04 @ 16:58:01
Postat av: helena

e du inte bara världens finaste mäncha?;)<3

2009-02-04 @ 16:58:56
Postat av: liingliing

Men ååå tack älskling! Hahah!

2009-02-04 @ 17:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0