SAKNA SVERIGE DAGEN

Trots att vi har haft en så himla mysig dag idag så har jag saknat Sverige så sjukt mkt idag och allt som hör därtill.
Jag har saknat Svensk TV, MAMMA, PAPPA, SYSKON, MORMOR och all annan släkt och vänner, planeringen på Svenska hus, strukturen i Sverige ja i princip ALLT förutom kylan, okej jag har saknat den lite idag också...

Vad är då inte bättre än att ringa världens bästa mamma?! Förstår inte hur det alltid kan va så att mamma får mig att se saker och får mig glad. Jag pratade med mamma i kanske 45 minuter idag och vi skrattade och grät och pratade allmänt så himla underbart! Min Mamma är bäst i hela världen och det finns inte en ända gång hon inte funnits där för mig. Hon ger mig styrka och mod att göra det jag vill...
TACK MAMMA JAG ÄLSKAR DIG!

Snart åker vi och äter och jag ska sätta in bild på ägg maten så ni får se vet att du vill det också mamma...

Whooop Whooop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0