På Jobbet

Det går så snabbt med bilder nu sen jag har kommit på varför det gick segt tidigare. Så nu kommer jag lägga in mkt mer bilder än tidigare.


Så här sitter jag mesta dels av dagen/kvällen inte med den posen dock. Men va livet är underbart egentligen eller hur?!

Skulle ju kankse ha haft min sailor klänning på Torsdag men INTE för jag hade råkat lagt mina nya svarta leggings i tvättkorgen och Peter tvättade allt så det är svarta fläckar över hela klänningen... OM jag är ledsen för det! :'(
Nån som vet hur man kan ta bort sånna fläckar förutom Vanish och bleach? Jag kan inte andvända Bleach för det är blåa ränder på den så då skulle dom bli helt fuckade och jag är inte helt säker på att Vanish kommer ta bort allt... Fan fan fan!
Aja What to do what to do.

Såg just Mama Mia! på lunchen kunde verkligen inte hålla mig, ska jobba över en timme istället. Fan va bra den va! Helt fantastisk, att dom kan bygga upp en film på ABBAs låtar är ju helt otroligt. Jag tror att jag log hela filmen igenom.

Nu ska jag jobba stenhårt till kl 3 sen så ska jag sova, nu kom Pompe in och pussa på mig också.

Jalla Jalla!

Besos Chiquitas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0