Onsday

Idag ringde det på mobilen 08:30, och det var TT&T tjejen som gjorde ett tappert försök att prata med mig satt mest och skrattade och jag kan verkligen förstå varför. Jag svarade typ som att jag låg och nuppade eller nåt helt nyvaken. Jag pratade blandad svensk-engelsk-thai och var helt förvirrad. Jag kommer typ inte riktigt ihåg vad jag har sagt till henne, men jag kommer ihåg att jga blev irriterad på att hon frågade vart jag bodde eftersom jag tidigare idag inte visste vad vårt område heter. Bra jobbat efter 6 månader och inte kunna sin adress. Sen när jag uppfattade att hon ville komma och instalera bredbandet redan idag (det skulle ta en vecka) så vart jag helt plötsligt jätte glad men att jag ber henne ringa upp mig om 2 timmar så jag får sova lite... Men helt seriöst vad håller jag på med?! Jag trodde också när jag vaknade att jag hade somnat i luren men det hade jag som tur var inte. Nog om det.

Vi åkte till Nong prajak och gick 4 km i solen måttligt svettigt var det. Sen hem och jag lagade nån curry röra som var jätte god. Sen började vi jobba.

På lunchen åkte vi till Nong Sim Lake och joggade 1,5 km asså det var det skönaste jag gjort på läääänge fan va pigg jag blev. Jag ska göra så varje dag (bakis räknas inte) och sen äta lunch när man kommer hem. Hann precis på en timme men äta dusch och joggning bra jobbat va?!

Nu ska jag jobba vidare!

På Återseende mina vänner!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0