Minnen

Det är imorgon 18 dagar kvar tills jag fyller 27. Varje dag ska jag skriva ett minne för varje dag. Alltså när det är 18 dagar kvar ska jag skriva ett minne från när jag var 18, när det är 17 dagar kvar ska jag skriva ett minne från när jag var 17 osv...
Börjar imorn. Imorgon ska jag ta en fika med Lolita på morgonen och sen ska vi åka ut till Nong Wua So och hälsa på Tung och Paeng och Peters pappa, på kvällen ska vi på Mango Festivalen ett tag och sedan grilla revbens spjäll hos Sophon. Sophon gör den godaste marinaden i hela världen! Kanske skjuter upp fikan med Lolita och åker inatt till Nong Wua So istället. Nu ska jag fortsätta extra jobba och sen dricka en kopp kaffe.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0