Min Lägenhet

Det var en brand i Juni som gjorde att vi fick byta ut våra fönster. Jag har vart orolig för att det skulle bli fult och eftersom jag befinner mig i Thailand kan jag ju verkligen inte påverka det. Min underbara lillasyster skickade bilder till mig idag på hur fönstrena ser ut, asså jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR det är PRECIS så som jag alltid önskat att dom ska se ut dom är helt perfekta och ännu STÖRRE! Dom har garanterat ökat värdet på lägenheten och vet ni vad?! förut kunde jag öppna det lilla mitten fönstret så det vart sjukt varmt i lägenheten, nu är mitten föstret borta och jag kan öppna HELA FÖNSTRET, haja HELA FÖNSTRET så jääävla coolt, det är sliding doors och lås på dom samt att dom är buller skyddade så man ska tydligen inte höra något ljud knappt från gatan, inte för att jag gjorde det innan men ändå! Kolla in bilderna på mina panorama fönster!






Gorgeous synd att jag inte kommer hem förrän i September saknar mina fönster.

Puss

Kommentarer
Postat av: Claudia

Nu jävlar tänder jag eld på min lägenhet!!! =)

2009-02-04 @ 20:47:37
Postat av: liingliing

Ja men eller hur! Dom är ju sååå fina...

2009-02-05 @ 09:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0