mhm

By festen var great förutom att Peter fick sy igen. Det börjar liksom bli en vana nu... 8 stygn på knäet det är vad Lao Kao kan göra med en. ack ack ack. För att göra em lång historia kort. Vi åkte ut hem till Tung och Paeng där dom hade stor familje middag inkl mig Peter hans pappa käkade drack åkte hem till Ps pappa och lämnade Pompe och hälsade på Krister... Sen bar det av och nya regler hade dom på malamet man fick inte dricka inne på området, vad är ett malam utan sprit??? det var aldeles för mkt slagsmål inkl mord så no booze. Jag blinkade lite och pratade snällt med Polisen så jag fick ta in sprit så jag blev lite av en smugglare hahah... Hemåt dagen efter, innan vi åkte hem åt vi en köttbulls macka hos harald med västkustsallad. God bakis mat.

Idag ska jag jobba lite kväll och chilla gunilla hemma...

Over & Out
kisses and lemebel this is beckpeckers paradaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0