Månday

Jag brukar vanligtvis hata Måndagar men sen jag flyttade till Thailand så har jag inte känt så. Nu känner jag bara underbara Måndag. Idag skulle vi ta en promenad i Nong Sim, när vi skulle åka så slutade så klart moppen att fungera. Vi gjorde några tappra försök att få igång den, bla så sprang Peter oh puttade mig runt hela området vilket ledde till att några grannar åkte efter oss och försökte få igång den, hahah! Vi stannade hos Kjelle och pratade lite och hans råd var som vi också tänkte att laga moppen. Så off we go.




Det var verkligen svindyrt att laga moppen hela 8 kronor kostade det. Min första tanke var hur ska jag ha råd med detta?!
Hela 8 kr det får man ju faktiskt 16 bugg för i Sverige eller en folk öl. Hahah!

Efter moppe lagningen så gick vi hem och lagade mat och nu jobbar vi.

Vi fick låna Mama Mia! sv Kjelle så den ska jag nog titta på ikväll innan jag somnar. Body of lies verkade verkligen svin bra men tyvärr så dog datorn hela tiden så vi såg bara halva, kinda sux. Näe nu ska jag fokusera lite!

Puss & Toodilooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0