Lovely dresses

Härom dagen var jag på en liten shopping runda innan jobbet. Jag var ute efter en fin klänning och det hittade jag också.
2 fina klänningar och ett par typ gladiator sandaler, 100 kr det tycker jag är ett rimligt pris. Ena klänningen är röd och vit hundtand rutig med ett vitt sött litet skärp till, den andra klänningen är vit med marin blåa ränder på halva klänningen den har också en typ marin blå rosett runt kragen så den ser ut som en söt liten seglar klänning, lovely! Gladiator sandalerna är i bronch och ser ut som ett par söta fighter skor, hett. Peter köpte en ny t-shirt och ett par chinos stuprör för 70 kr.

Den 12:e ska vi på en konsert med Sophon han har redan bokat vip bord på Tawandaeng nåt jätte kända thai rockers som kommer hit, ska bli sjukt kul, vet inte vilken klänning jag ska ha bara lite beslutsångest.

Hoppas ni får en fin kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0