ITÄ ANDÄRSCH

Idag när vi skulle gå vår promenad så träffade vi Anders efter 500m it anders. Vi satt och pratade i typ 1,5 timme och sen var det bara att åka hem hann inte ens gå. Vi bestämde att vi ska gå ut och käka nån dag troligtvis på Lördag, och ta några bira på det. 3 st  750 ml Cheers Beer kostar 99 baht (25 kr) på baksidan här på ett jätte musigt ställe med live band så förmodligen blir det dit vi går.

Efter det så har vi jobbat stenhårt idag dvs inget internet, slog rekord sen nya tavlan kom upp  men är fortfarande inte i toppform, men det kommer.

Igår kom Pompe och la sig så mysigt på min mage, så hade det hetat om han var liten fortfarande men nu tog han upp hela mig typ. Kolla underbaringen!




Idag på jobbet, visst har jag blivit lite brun av att sitta i gräset i parken.

Nu ska jag sova böev inte så mkt inlägg idag iomed min nya non internet regel, blir väl en massa inlägg och bilder på Fredag och Lördag antar jag, tills dess!

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0