Idag Idag Idag

Idag jobbar vi halv dag. Efter lunchen ska vi göra oss i ordning och klockan 21 thai tid kommer Sophon och hämtar oss. Konsäääääär gud va kul det ska bli. VIP bord och en Johnny Walker står och väntar på oss. Har längtat så mkt. Har som sagt ledigt på Fredag också så jobbar jag lite extra i helgen. Ska bli kul!

Uppdaterar med bilder imorn.

Idag kom Sune och väckte oss, vi satt och prata ett tag sen åkte vi till Tops och käkade lunch där. Käkade en kao pat america. Stekt ris med tomat smak, ett stekt ägg lite korv och en kyckling klubba klockrent! mums säger jag bara.

Nu ska jag jobba
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ingis

Men hallå gumman! Dags att uppdatera här så jag får lite att läsa! Kramisar på er!

2009-02-17 @ 23:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0