Helgen

Igår gick vi en promenad hem till Bengt i solskenet. Vi gick förbi 7 Eleven och köpte en Is Kaffe och satte oss vid marknaden på en bänk i solen och tog en cigg och drack vårat kaffe, bra början på Lördagen tyckte jag.
Nör vi väl kom hem till Bengt så planerade vi vad vi skulle titta efter och vart.

Vi åkte först till Big C och egentligen var väl det rätt onödigt eftersom Macro har både billigare och har större förpackningar. Det kändes som att jag skulle öppna det där fiket när vi gick runt. Bengt köpte takeaway lådor, champinjoner, Majs och massa såser och andra konserver. Han ska köra sallader och subs till galet billiga priser och jag tror att det kommer gå jätte bra för honom. Hans läge på cafét och hans priser kommer funka jätte bra.

Vi va klara runt 7 tiden då åkte vi förbi Harry och Anders men dom va inte hemma, så vi var på väg hem till oss. När vi åkte förbi universitet där dom hade Vollyboll turnering Fotbolls turnering och takraw. Dom är ju så sjukt grymma. Bicycletas 2 m över marken och hur dom kan ha sån kontroll på den där lilla korg bollen är helt otroligt.



Och jag som typ tyckte att jag var duktig som kunde jonglera 70 ggr på huvudet med en vanlig fotboll. Jag kan ju typ lägga ner dom tankarna nu. Sjukt coolt, ni borde definitivt kolla in det typ på youtube eller nåt ska kolla om jag hittar nåt coolt klipp å lagga in senare.

Vilket fall som helst. Igår var en lugn och skön dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0