Freday

Idag är jag på sjukt dåligt humör jag är lätt retad och tjurig. Jag är extremt uttråkad idag och vill egentligen inte jobba när jag är på det här humöret, tror inte mina kunder uppskattar tonen på min röst även fast jag försöker låta glad och har inbillat mig att jag är på sjukt bra humör idag så lyser det igenom. Jag är deppig idag, saknar alla saknar tjejsnack inget illa mot P du är bäst i världen men ibland så fattar tjejer pms bättre bara.

Jag gjorde nog den godaste maten jag har gjort någonsin idag 2 ggr också så nu vet jag att receptet funkar så jag inte glömt det eller tappat stinget. Curry röra med sticky rice och så doppade jag det å whalla fan va gott det va! Ska fan göra det ikväll igen så P får smaka för han åt havregryns gröt idag.

Jag saknar mitt kaffe från 7 eleven, men tyvärr så måste jag sluta med det, vågen sa det till mig!

Idag är det Fredag och veckorna bara rasar förbi...
Känner typ att jag inte hinner med nånting. Måste fixa ännu mer struktur på mitt liv om jag ska klara det här alla mål och så.
Måste hålla mina regler som jag sätter inte bara skita i dom för då är det ingen idé att ha dom.

Sist men inte minst
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0