Förberedelser

Idag så tog jag min lilla morgon promenad sen har resten av dagen gått åt till att förbereda Peters födelsedag. Jag tycker om att överraska även fast jag aldrig kan hålla överraskningarna hela vägen blir så ivrig. Jag har iaf handlat massa och köpt present till Peter hoppas han blir glad men det tror jag att han kommer bli. Blev galet irriterad att jag glömde det viktigaste och givetvis dyraste i korgen på macro måste jag köpa nya och det är precis så att budgeten räcker till det. Berättar mer senare kan itne avslöja för mkt. Nu ska jag jobba vidare

Har jag berättat att det har kommit en värmebölja som jag inte riktigt var berädd på den kom som en bomb och det är så varmt så man svettas medans man duschar typ. Stackarn tänker ni nu hehe... men man kan inte tro att det går så snabbt jag satt liksom med dubbla sockar för en månad sen.'

Duty calls!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0