Appropå Mira

Jag och Petta var ute på en liten Mir Runda här om dagen. Vi åkte runt i hela Udon och letade efter beggade Miror. Sjukt kul. Vi brukar vanligtvis se typ 2 eller 3 st men just denna dag såg vi inte en enda. Det ända vi såg var helt vanliga Miror utan Pic up givetvis annars vill jag itne ha nån. Tillslut när vi var på väg hem åkte vi förbi en liten liten bilhandlare med en liten varkstad. Vi gick in och han hade 2 Miror så himla fina, den ena var brun metallic och den andra var en röd med en Carryboy (tak över flaket) priset vi förhandlade var 67000 baht alltså 16750 kr. Åååh vad jag vill ha den. Kolla så fin den är.

Jag kommer göra den Svart med  flames, "blatte fälgar" Sånna här i guld som snurrar som man kan se på "pimp my ride" hahah jag kommer att höja den i klass med en monster truck byta till en rally ratt tona rutorna helt, lysen under bilen. Sååå jävla töntigt så jag dör men fan va grym jag kommer va när jag cruisar runt in tha citäääy.

Jag ska bli bättre på att uppdatera jag har verkligen vart katastrof men det ska bli bättre, tänkte försöka med typ 3 inlägg om dagen om tiden tillåter.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0