strawberry rocks

Godmorgon gott folk. Denna morgon började helt underbart med att min vapendragare kom med kaffe och en jordgubbs shake på sängen. Så himla gott och på glatt humör är jag idag också. Vi fortsatte dagen med att åka till el bolaget och betala räkningen vi var en dag sena. Efter det fick vi lov att åka till 3BB (gamla TT&T) och byta ut vårat modem, vi vart glada för det var gratis men asså deras okompitenta personal är pinsam. Det tog dom 1 timme att gå och hämta en ny router och skriva ut en räkning helt sanslöst man bara byggde upp irritationen för var minut. Att kolla upp våra telefon nummer och trycka ctrl P tar ca 3 minuter dom är oslagbara på seghet. Nog med gnäll, gnäll är tråkigt och negativt och nu kan jag berätta nåt glatt istället, jag är gravid.... jaaaa! Eller NEJ hahahaha skoja lite. Tränat idag ingen motion men styrka det va skönt. Nu ska jag jobba skriver kanske mer sen.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0