Öl Öl Öl Öh Öl

När Jag och Petta var hemma hos Harry senast så bjöds det på ett par kalla. Kvällen avslutades med att peter och jag inte åkte hem ensamma. Vi hade 2 gigantiska kontorsstolar med oss. Vi klarar allt. Kanske har nämt det tidigare men vi ser aldrig nåt som en omöjlighet. Tex en gång när vi åkte till IKEA i Uppsala och jag prompt skulle ha med mig 2 Soffor och ett stort Soffbord med mig på bussen. Det var nog en rolig syn när vi kämpade med att få på sofforna i barnvagnsytan på den lilla bussen. Inte nog med det insåg vi efter ca 30 minuter att vi var på fel buss. Vi hamnade i Knutby samma natt som Helge Fossmo mördade sin fru med barnflickan. därifrån fick vi byta buss för att tillslut mitt i natten komma till Norrtälje. Tro inte att vi ville slösa 80 kr på taxi. Nej vi BAR hem dom 2 sofforna och soff bordet. Ett äventyr utan dess like. Vi är lite knasiga men det är också därför vi har så för jävla kul tillsammans. Man måste bjuda lite på sig själv. Mitt nyårslöfte ska bli att bli gladare och mer tacksam för vad jag har. Jag lever i min dröm och det ska uppskattas mer.


Harriiiii

Perra

Kungen

Moi med mina nya fina klappar

och mer blev det

Hoppsan Kerstin.

Adieu Peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0