Nyfiken som ett barn

Som när jag var liten på julafton och aldrig kunde hålla mig fr att tjuvöppna mammas paket var jag likadan idag. Fast när man är vuxen får man bestämma själv. Kunde knappt sova igår efter vi hade lagt 4 klappar under granen. Dels för att jag var nyfiken på hur peter skulle reagera på sina paket men också var det var i mitt hårda paket.

Jag klämde och klämde skakade och tryckte jag var helt hundra på att det var någon apparat av ngt slag. Icke sa nicke peter och jag kunde inte hålla oss så vi bestämde oss för att vi fick öppna ett paket i var. I det hårda paketet hade peter gjort en luring han hade lagt en bbq sås som jag har suktat på länge i en tjock kartong, oj va vi skrattade när den kom upp jag som trodde det var ett DJ HERO hahaha! Peter vart också shockad av mitt där det låg en kaffe burk inte vanligt kaffe utan DAVIDOFF kaffe av finaste arom. Nu blir det ingen mer paketöppning förr än julafton, hoppas jag.

Vaknade idag tränade åt mina ägg och nu ska jag börja jobba. Den här dagen kommer bli bra det känner jag på mig. Hoppas alla ni får en underbar dag.

Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0