kalas dag!

Dagen har vart strålande träning och massa jobb. Jobbet har för första gången på 2 månader gått strålande. Som ni vet så har det vart väldigt struligt med internet till och från och vi har inte fått in disciplinen på vårt arbete på grund av alla avbrott. Nu sitter det förhoppningsvis och det var en fröjd att jobba idag. Vi ska snart ner till Cindy och hämta ett kvitto som vi behöver. Altså ingen öl för mamma och pappa ikväll hehe.

Förresten måste berätta om det värsta trafikkaoset jag har sett i hela mitt 27 åriga liv. På kungens födelsedag den 5:e December så stog bokstavligt talat HELA staden still. I alla korsningar stog bilar huller om buller man kom inte ens igenom med Motorcykeln helt sjukt var det. Tur att vi inte körde bil säger jag bara då hade det vart 3 gånger så lång väntan som på tele2:s kundtjänst. Hua!

Nej nu ska jag skälla på Tele2 (som var dumma i huvudet men säljare som jag är lyckades jag efter 10 minuters övertalning och hot med att stänga skiten utan extra kostnad ibland är jag duktig) ALLA SOM LÄSER DETTA JAG HAR ALTSÅ INTE KVAR MITT GAMLA SVENSKA NUMMER MEDDELAR ER OM MITT NYA NÄR JAG KOMMER HEM I MAJ!!!

blir  nog lite mat på det. På dagens meny stog:

Frukost 2 ägg 2 tomater ½ gurka

Lunch Sticky rice & Saras sura currygryta

Middag kao pat tuna stekt ris med tonfisk

Nog från mig vi hörs imorn.

Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0