Hej Hej Hemskt Mycket Hej

Ikväll skah jag på konsert vid Tung si muang, Loso ska spela och jag har kanske väntat 2 år på att få se honom. Äntligen! Tong och May kommer hit och vi ska gå tillsammans. Kommer bli så himla kul. Här kommer 2 youtube klipp med Loso. Bra skit.




Sen ska jag en sväng till 3BB och skälla lite på dom för dom har fortfarande inte löst problemet och hittar på nya anledningar hela tiden så nu är det dags att ta till med hårdhandskarna. Sen frukost och jobb några timmar.

Adieu!

Kommentarer
Postat av: malin

hej hej sara..

allt bra?

vadt i thailand är du?

jag ska till phuket i februari...

jobbar du där??

vad mysigt ni verkar ha det..

kram :-)

Malin Carlsson

2009-12-14 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0