GOD JUL

Bättre sent än aldrig jag har vart aldeles för upptagen för att skriva här men nu kommer min julvideo som jag skulle lägga upp på Julafton. Så God Jul mina fina. Julafton vart en succé. Kalle visades klockan 15 och Maten vart toppen god och alla verkade trivas. Harry, Daeng och hennes dotter, Kjelle, Amon och Oscar, Bernt & Bosse, Bengt, Peter och Robin och Mjao, och senare på kvällen kom Tong med familj. Jag förberedde allt dagen innan men när jag skulle börja steka mina rullade köttbullar så tog gasen slut och gas stället var stängt den var bara upp med ottan på julafton och laga iordning ALL julmat då. Jag hann faktiskt och jag blev riktigt nöjd. Första gången jag lagar julmat själv och det vart toppen. All mat gick åt. Tongs pojkar vart nöjda över julklapparna och Peter och jag också. Jag fick en guld casio klocka, Soap & Glory produkter Soap & Glory är det absolut coolaste märket på hudprodukter enligt mig så jävla preppiga förpackningar. Sen är dom slutsålda över hela UK. Sen fick jag en Cape och en jätte fin klänning och 2 jätte fina väskor. Bästa presenterna. Peter fick 2 tishor, ett par skjorts, tyngder för motion, Tigi mousse wax, strumpor, linne och lite till. Går dagen spenderades med våra grannar på sjukhuset när marknaden. Pompe den idioten hade bitit grannens dotter och det kostade oss dyrt. 1800 baht fick vi betala för kalaset. Altså ett års hundmats förbrukning. Irriterande så nu får inte pompe gå ut utan koppel eller munkavel. Somliga straffar gud med detsamma. Hoppas ni alla har haft en underbar jul!


God Jul & Gott nytt år

Adieu!

Kommentarer
Postat av: venessa

hahaahah! sååå jävla skön! Hoppas julen har varit super o att nyåret blir ännu bättre!:)

Ta hand om dig!

kram

2009-12-31 @ 11:36:56
Postat av: Jeanette

Sjukt roligt. Ni är underbara. Kram J

2010-01-28 @ 17:02:57
Postat av: Sara

Va kul att ni tycker det ska fortsätta i den andan då :D kul att läser! Puss

2010-01-29 @ 09:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0