Dan före dan före doppare dan

Nu är jag fruktansvärt less på 3BB nu har jag brutalt bra upload och download men ändå så fungerar inte telefonin sen dom började pilla på min jävla dator. Finns det ingen annan utväg blir vi tvugna att flytta till Bangkok och det är verkligen sista utvägen, vill inte förstöra min underbara storstad. Vad ska jag göra? Nån som är otroligt duktig på datorer och internet som kan hjälpa mig? Less är verkligen det minsta jag kan säga om det här, det är en jävla skandal.

Nu åker jag till Kjelle och testar hans trådlösa om telefonin fungerar där så vet vi iaf att det är internet det är fel på. Ber till gudarna att det kommer börja fungera igen, snälla tomten ge mig en fungerande telefoni jag har väl ändå vart relativt snäll i år?!

Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0