Byhäng

I Fredags och Lördags var vi hos Sophon och grillade tigerräkor, fisk och musslor. Peter vart sjuk och åkte hem och la sig medans jag och Harry frös ihjäl på sing a songen. Det var kallt jag värmde mig med en truddilutt. I Söndags åkte jag och Peter till Laos eller bara till gränsen in snabbt i Laos och vände. Fördelen med Laos är att det är sjukt billig sprit och ciggaretter. Vi köpte 8 limpor cigg 3 smirnoff flaskor (strawberry, cranberry & raspberry) 2 Johnnie Walker Black Label samt 4 flaskor Lao Whiskey som jag tycker är jävligt god men Thai påstår att den är förgiftad. Allt kostade ynka 550 kronor. Så nu är spritförrådet fyllt och cigarett förrådet likaså. Jag har införskaffat mig en julgran glitter och massa kulor också den står så fint nere i vardagsrummet. I love christmas spirit. Lägger in mer bilder och lite movies senare nu får ni bara text. Hoppas allt är bra med er där hemma.

PS! Jag ska bli bättre på att ringa er där hemma jag lovar internet har legat nere igen men nu fungerar ena datorn snart är den andra igång. Saknar er!

Puss & Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0