BOBBY SKA UT!

Jag blir jävligt less på Bobby Oduncy eller va fan han nu heter, att han inte fattar att han kan flytta sin jävla hår salong nån annan jävla stans tur att jag denna gång hade betalat försäkringen. 7 på morgonen förra veckan så krossade nån en ruta och gick in i salongen och tände på HANS frisörstol, huset fick evakueras. Ett jävligt gott tecken på att han ska flytta ut. Denna gång är 2 anhållna för mordbrand. Jag vill ha kvar min underbara lägenhet och pallar inte vara orolig för att brinna inne i mitt eget hem. Ut Bobby Ut. Hoppas att styrelsen förstår allvaret med detta och inte förlänger hans jävla kontrakt. Ut Bobby UT sa jag!

Adieu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du inte i Thailand?

2009-12-10 @ 20:36:18
Postat av: liingliing

Jag bor i Thailand mesta dels men även i Stockholm, men nyheter sprids globalt som du kanske vet. jag jobbar med försäljning från Thailand till Sverige. Tar med mig jobbet dit jag vill vara.



Denna kommentar är inte godkänd.

2009-12-11 @ 06:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0