3BB

Nu är jag less med less menar jag JÄVLIGT LESS! Teknikerna har varit här i 3 dagar pulat och fixat. Vi har fått åkt och fixat nytt modem för dom påstod att det var fel på det förra som dom tydligen alltid säger till folk. Dom var här idag och trixa och det funkade... tills dom åkte då slutade internet fungera igen funkar var 10:e minut med en download på 0.07 är detta ett dåligt jävla skämt eller??? Helvete va lack jag blir dom förstör mitt arbete och min dag vareviga jävla dag. K*K H***R. Jag ger dom en jävla chans till imorgon fungerar det inte byter jag internet bolag punkt slut! Stunder som dom här fattar man hur jävla felfritt Sverige är i vissa lägen.

Adieu!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag som precis tänkte att internet och tekniker och strul är same same överallt...

2009-12-08 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0