2009 going on 2010

Ja då var det inte långt kvar av 00- talet. Och det ska vi fira med att åka ut till byarna och till Sophon. Han fyller nämligen år på nyår också så det kommer bli kul. Massa folk från Bangkok som kommer också. Harry ringde imorse och han och Perra med familj ska följa med ut. Vi åker runt 2. Ska köpa lite fyrverkerier och nåt litet till Sophon också. Nu ska vi gå ut och gå 6 km sen laga mat och jobba sista jobbdagen på året. Nästa vecka måste jag ner till Bangkok och fixa ett nytt pass för mitt är fullt. Kommer åka ner och vända hem igen i princip. Känns inte så värst uppiggande men det måste ju fixas. Kommer skicka passet till Vientienne Laos huvudstad och hämta ut det där på Svenska ambassaden istället för att åka ner till Bkk igen. Avatar såg vi igår och den var bra men lite för lång. James Cameron hade animerat den fantastiskaste naturen en människa har skådat och jag hade mer än gärna velat sett den i 3D. Idag var nog första gången det regnade under den här kalla períoden i Thailand har inte skådat det förut vad jag kan minnas. Det regnade ungefär i 5 minuter och nu är det sol igen. Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ge mig ut och gå och gymma.

Adueu gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0