12:48

Godmorgon, dalmis lever, Pumpa lever och Pompe är svartsjuk.
Nu ska jag ut och gå några km innan jobbet. Det gick så bra igår så jag fick beröm av chefen då blir jag pepp. Har inte riktigt hört av mig ordentligt till dom på några veckor och så kom ett mail med - strålande resultat idag Sara bra jobbat. Då blir man glad. Tänkte lägga in mina senaste klännings inköp lite senare 3 st jätte fina. Har hittat en favvo butik i Udon en Amerikanare som tar in kläder från Korea, Hongkong och lite fr Bangkok. Super fina saker. Alla 3 klänningarna är därifrån det kommer upp senare, vet att det vart lite dåligt med bilder på slutet det beror på ren lathet. Ska kompensera det. Hörs senare puss till er.

Adieu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med?

2009-12-10 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0