091223

Så nu har jag gjort lite nytta. Har gått 4 km och lämnat in batterierna satt hjärtat i halsgropen för både Pompe & Pumpa höll på att bli överkörda riva ner en restaurang pga en katt annars har dom var duktiga.

Nu ska jag styrketräna lite och sen duscha för att sen hämta batterierna och åka och handla sista ingredienserna till julmaten. Sophohohohohon och Joy kommer också. Ska ringa Benke också har haft lite dåligt samvete att jag glömt bort att bjuda honom. Ska bara fylla på gnirren först så jag kan ringa. Då kommer vi bli 16 pers. Gud så himla mys det kommer bli.

Ska köpa en sista klapp till Peter också en som han inte redan vet om. Vi gjorde faktiskt så i år att han fick vara med och välja eftersom det är lite problematiskt att lämna tillbaka saker som han inte gillar och han är minst sagt knepig att köpa julklappar till. Alltså kläder och det är det han behöver mest. Nu har han ändå säkert glömt bort vilka klappar han ska få det har jag iaf.

Hepp Hepp nu är det dags att sätta lite fart,

Adieu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0