091216

Godmorgon. Ska äta och börja jobba snart. Vi hittade lax på Macro igår för 85 baht kilot eller jag tror att det är ett kilo. Den är lite halv gravad och helt sjukt god så nu blir det lax varje dag. Köpte sushi ris och ris vinäger så vi ska göra en hel låda med nigiris. Mums. I Förrgår skulle vi gått på Carabao men beslutade oss för att dra till Tawandaeng istället för Carabao kommer alltid dit efter sina spelningar i Udon. Sophon, Joy, Harry, Daeng, Daengs dotter, Peter och jag hade en toppen kväll som avslutades med D2 och en godnatts sömn.

Det ser ut som en svinstia här hemma. Usch. Igår spelade jag och Peter Nintendo Wii , Mario Galaxy hela kvällen jag vart som besatt och jag drömde tilochmed om tvspel inatt. Saknar alla där hemma idag och skulle vilja komma hem flr nån timme och åka lite pulka och pussas och kramas med alla i snön.

Hörs senare!
Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0