TOP NOTCH IGEN!

Idag hade jag som mål att jag skulle sluta top 5 av 60 medarbetare och jag slutade top 3 tror jag... Bättre än jag väntat mig. Jag slog alla mina rekord och går det så här bra så ser ni mig i Sverige tidigare än ni tror :D

Orkar inte skriva så mkt för jag har jobbat hårt och jag ska sova nu. Ska bara lyssna klart på Djurgårds matchen och hålla tummarna lite hårdare så dom vinner den här matchen annars slutar dagen inte lika bra som jag vill!

I Lördags så vart vi bjudna till våra grannar Amon och Kjell på Amons födelsedags fest, det var verkligen jätte trevligt, det dracks öl och åts god mat. Sen gick vi ut en sväng på kvällen, det var dock inte lika kul för vi var båda för trötta egentligen.

Snart är det påsk och när den är över så kommer Songkran så det blir mkt ledighet framöver och den kommer vi troligtvis spendera på landet med alla vänner och familj. Ska bli mys.

Min lilla syster som så duktigt skulle maila bilder till mig på hennes fina nya lgt glömde det så fort vi lagt på luren (hade inte väntat mig nåt annat, hon är mer glömsk än jag det ligger i släkten) LENAAA MAILA BILDER JAG VÄDJAR NU I MIN BLOGG!
Hahha...

Pratat med Emelie också och det var så himla mysigt för det va så länge sen, vissa vänner vet man vart man har även fast man inte hörs på ett år eller mer, det är vänskap!

Idag är livet en dans på rosor!

Puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Förlåååååt förlååt! om du inte har bilderna på din mail ikväll får du komma på ett straff:P

bra att du uppdaterat din blogg btw! ha en gryym dag:)puss<3

2009-04-07 @ 08:45:02
Postat av: Anonym

Förlåååååt förlååt! om du inte har bilderna på din mail ikväll får du komma på ett straff:P

bra att du uppdaterat din blogg btw! ha en gryym dag:)puss<3

2009-04-07 @ 08:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0