SHOOT SOME HOOPS

Så nu är säkert en smula bulle borta från kroppen, vi har vart och spelat basket i 1,5 timme. Det var verkligen jätte kul länge sen vi gjorde nån sport aktivitet förutom jogging och gång nu. Svetten rann och det vart 3 raka segrar på 21. Peter ledde hela tiden men jag hade tur som kom ifatt och tog hem storvinsten. Nästa gång blir det Pettas tur att vinna.


Mycket trafik på vägen till Ratchabat

Peter aka "Loop Hoop" i farten

Yao Ming i sitt ess

Ni behöver inte ens fråga om Yao Ming satte den, det är givet att han gjorde!

Målfarliga jag aka "The Dunkin(g) Donut"

Livet är bra underbart oftast!

Tycker ni att det blir för mkt bilder får ni säga till jag är som sagt ett photo maniac när jag kommer igång.
Nu blir det en skön dusch sen åker vi och shoppar lite och dricker jprdgubbs shakar på natt marknaden.

Ha en skön Valborg sötnosar!
Puss

Kommentarer
Postat av: ling noi

kan aldrig bli för mkt med bilder :) kraaaaaaaam

och trevlig valborg, cj

2009-04-30 @ 18:32:45
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0