Så vad har jag hunnit med?

Jag har hunnit bli biten hårt av en apa, slutat röka, börjat igen, slutat igen, vart med i världens största vattenkrig, sjungit på en scen, fått mina efterlängtade discoljus, fått lön, ätit på massa restauranger, ätit sushi frukost, börjat med marathon träning. Ja det där var en liten del, finns en del minnesluckor men det är tur att man har en kamera som uppdaterar en.

Jacob (apan) börjar bli könsmogen och har blivit mer och mer aggresiv, han bet peter i ansiktet och när jag skulle sätta fast honom i linan så hoppade han upp och bet mig rejält (kändes det som iaf) på ryggen, det blev bara lite rivsår men det kändes destomer som sagt.

Songkran var blött, väldigt blött och efter 3 dagars is vatten kastande så tröttnade man lite. Men vi kastade vatten och drack whiskey och hade det uuuur trevligt i byarna. Första dagen åkte vi hem eller liftade hem till Tungs & Paengs familj i ban luam. Vi hoppade på massa olika picup bilar och åkte så långt det gick. Efter 1 timme och 2 öl senare kom vi fram, och där bjöds det på mat och dryck. Här kommer lite bilder.




Visst är jag lik mamma?! Hahaha...



Om ni hittar NÅN som är torr får ni en hundring...


 
Otroligt trevligt. Jag ska ge er lite mer bilder och lite mer om vad som hänt senare nu måste jag
jobba. Anledningen till att jag inte har uppdaterat tidigare är att jag jobbar fruktansvärt mkt och hårt nu så jag hinner helt enkelt inte. Ska försöka bli lite lite bättre så fort jag får några minuter över!

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0