PEPP PEPP PEPP

Idag är stämningen på topp, nytt system har införts och det fungerar förvånansvärt bra! Jag är så himla kreativ ibland. Idag var vi till Macro och handlade kokosmjölk och vitlök och chicken nuggets. Nuggetsarna satt riktigt fint i kistan. Det var typ dom godaste jag har provat. Gjorde en egen sås till också som vart sjukt god, kallar den för "happy sauce" haha!
Har kört igång med ett såkallat internet förbud under arbetsdagarna förutom på lunchen då jag inte riktigt kan hantera internet medans jag jobbar. Jag fastnar aldeles för mkt och det försämrar min försäljning väldigt mkt. Så inläggen kommer komma lunch tid (svensk tid) hedan efter om det inte kommer nåt på morgonen.

Nu är lurren slut om 3 minuter så nu ska jag jobba!

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0